Автомобилни производители се дистанцират от ADAC

Main January 22, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 10370 views | no comments

След като манипулациите около конкурса „Gelber Engel” (б.пр. „Жълт ангел“) станаха ясни на широката общественост, Volkswagen обяви, че няма да използва информация за отличието в рекламите си. Предпоставка за по-нататъшни изявления било „съвсем ясно разясняване на обстоятелствата в рамките на дейността на автомобилния клуб“, сподели говорител от Волфсбург. „На базата на тези резултатите от наше проучване ние ще решим каква ще бъде позицията ни относно наградата в бъдеще.“Дотогава VW няма да използва „жълтия ангел“ в рекламите си. Миналата седмица Golf получи наградата в категория „Любим автомобил на германците“. Малко по-късно от ADAC признаха, че точно в тази категория броят на гласовете е изкуствено завишен. Шефът на централата на Ford в Кьолн Бернард Матес също каза, че е „много разочарован от фалшификацията“, но приветства начина, по който ADAC си признава за аферата. Тя обаче нямало да навреди на бизнес-отношенията с организацията, която осигурява пътна помощ за автомобилите на американската марка.

 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...